Klientske centrum navštívilo za necelé tri mesiace približne 4300 ľudí

Klientske centrum navštívilo za necelé tri mesiace približne 4300 ľudí Klientske centrum navštívilo za necelé tri mesiace približne 4300 ľudí

Klientske centrum vzniklo v rámci reformy ESO (efektívna, spoľahlivá a otvorená štátna správa) ako miesto prvého kontaktu občana so štátnou správou v polovici marca. "Občania si tu vybavia agendu od živností, dokladov, cestnej dopravy, lesného úradu, životného prostredia a pod.," vysvetlil prednosta s tým, že poskytovanie služieb občanom tak funguje jednoduchšie, rýchlejšie a transparentnejšie.      

Aktuálne je KC podľa jeho slov v rozbehovej fáze. "Sledujeme jeho využiteľnosť a doby vybavenia občanov," vysvetlil s tým, že v priemere je to do desať minút. Čo sa týka rozširovania služieb, Lešo uviedol, že budú reagovať na požiadavky obyvateľov.      

Klientske centrum sa nachádza v priestoroch Okresného úradu Sobrance.