Nová kampaň KOCR predstavuje Nitriansky kraj ako termálny raj

Nová kampaň KOCR predstavuje Nitriansky kraj ako termálny raj Nová kampaň KOCR predstavuje Nitriansky kraj ako termálny raj

Ako uviedla KOCR, prostredníctvom maskota Celzia bude kampaň postupne predstavovať aj zdravotné účinky jednotlivých termálnych vôd. "Každá má jedinečné zloženie, s inou teplotou, mineralizáciou i slanosťou. V termálnych kúpaliskách v Podhájskej a Poľnom Kesove môžu návštevníci dokonca relaxovať v slanej termálnej vode, čo je unikát. V nitrianskom 'termálnom raji' nájdu turisti vody s priaznivými účinkami na pohybové ústrojenstvo, srdcovo-cievne ochorenia, centrálny nervový systém, svaly, kĺby, ale tiež kožné choroby či vlasy," uviedol výkonný riaditeľ KOCR Vladimír Vnuk.

Podľa predsedu KOCR Daniela Balka patrí Nitrianskemu kraju posledné miesto v návštevnosti spojenej s prenocovaním. "To neznamená, že nemôžeme využívať potenciál kraja na zvyšovanie príjmov z cestovného ruchu. Príjmy v turizme sa netvoria len v ubytovacích zariadeniach, ale všade, kde sa turisti zdržiavajú. A práve pobyty v termálnych kúpaliskách a aquaparkoch sú naším najväčším potenciálom s možnosťou rastu," skonštatoval Balko.

Aktuálna letná kampaň je uvádzacia. Celkovo bude trvať tri roky, a to aj v zimných obdobiach, keď bude KOCR spolupracovať so šiestimi aquaparkami a wellness službami, ktoré sú otvorené celoročne. "V ďalšej fáze kampane budeme pracovať na tom, aby si dovolenkári zo Slovenska rezervovali letnú dovolenku práve v nitrianskom termálnom raji a navštívili počas pobytu viaceré aquaparky a termálne kúpaliská. Môžu pritom otestovať účinky rôzne mineralizovaných termálnych vôd alebo sa len zabaviť vodnými atrakciami," doplnil Vnuk.