https://www.l-r.sk

Potvrdenie o nedoplatkoch elektronicky: Dôležité upozornenie pre úspešné doručenie

Snímka zdroj: Sociálna poisťovňa Snímka zdroj: Sociálna poisťovňa

Sociálna poisťovňa priniesla v uplynulých dňoch novú elektronickú službu – možnosť požiadať o Potvrdenie o nedoplatkoch na sociálnom poistení plne online prostredníctvom portálu https://eformulare.socpoist.sk. Klienti túto novinku aktívne využívajú a služba šetrí čas aj administratívu.

Na základe prvých skúseností však Sociálna poisťovňa upozorňuje svojich klientov na dôležitú skutočnosť, ktorá je nevyhnutná pre úspešné doručenie potvrdenia do elektronickej schránky.

 

Aktivujte si elektronickú schránku na doručovanie

Pre úspešné doručenie Potvrdenia o nedoplatkoch na sociálnom poistení do elektronickej schránky je potrebné, aby mala fyzická alebo právnická osoba aktivovanú elektronickú schránku na doručovanie.

Nestačí mať schránku aktivovanú len na odosielanie správ.

Ak schránka nie je aktivovaná na doručovanie, potvrdenie sa klientovi nedoručí automaticky. V takom prípade je potrebné službu zopakovať po aktivácii elektronickej schránky na doručovanie.

 

Čo robiť, ak potvrdenie nepríde

V prípade, že klient nedostane potvrdenie do 24 hodín od podania žiadosti, odporúčame kontaktovať pobočku Sociálnej poisťovne, ktorá preverí stav žiadosti a doručenia dokumentu.

Viac informácií k možnosti získania potvrdenia o nedoplatkoch elektronicky nájdete TU:

Sociálna poisťovňa priniesla v uplynulých dňoch novú elektronickú službu – možnosť požiadať o Potvrdenie o nedoplatkoch na sociálnom poistení plne online prostredníctvom portálu https://eformulare.socpoist.sk. Klienti túto novinku aktívne využívajú a služba šetrí čas aj administratívu.

Na základe prvých skúseností však Sociálna poisťovňa upozorňuje svojich klientov na dôležitú skutočnosť, ktorá je nevyhnutná pre úspešné doručenie potvrdenia do elektronickej schránky.

 

Aktivujte si elektronickú schránku na doručovanie

Pre úspešné doručenie Potvrdenia o nedoplatkoch na sociálnom poistení do elektronickej schránky je potrebné, aby mala fyzická alebo právnická osoba aktivovanú elektronickú schránku na doručovanie.

Nestačí mať schránku aktivovanú len na odosielanie správ.

Ak schránka nie je aktivovaná na doručovanie, potvrdenie sa klientovi nedoručí automaticky. V takom prípade je potrebné službu zopakovať po aktivácii elektronickej schránky na doručovanie.

 

Čo robiť, ak potvrdenie nepríde

V prípade, že klient nedostane potvrdenie do 24 hodín od podania žiadosti, odporúčame kontaktovať pobočku Sociálnej poisťovne, ktorá preverí stav žiadosti a doručenia dokumentu.

 

Viac informácií k možnosti získania potvrdenia o nedoplatkoch elektronicky nájdete TU:

Potvrdenie o nedoplatkoch získate po novom elektronicky a do pár minút. Sociálna poisťovňa zjednodušuje procesy, návšteva pobočky nie je potrebná | Sociálna poisťovňa (socpoist.sk)