Začína sa medzinárodná konferencia zameraná na umelú inteligenciu

Začína sa medzinárodná konferencia zameraná na umelú inteligenciu Začína sa medzinárodná konferencia zameraná na umelú inteligenciu

Konferencia sa tento rok zameriava na vzťah človeka a umelej inteligencie (AI). TASR o tom informoval Peter Krajčovič z UCM.         

Dekanka FMK UCM Ľudmila Čábyová vysvetlila, že téma konferencie odráža aktuálne výzvy a otázky, ktoré umelá inteligencia prináša do sveta marketingu, médií a digitálnych hier. "Cieľom je vytvoriť platformu, kde odborníci, akademici a praktici môžu diskutovať, ako AI mení spôsob komunikácie, vytvárania obsahu a interakcie s publikom a so zákazníkmi," priblížila.         

O svojich pohľadoch na výzvy a príležitosti, ktoré umelá inteligencia prináša, budú v hlavnom programe hovoriť rôzne osobnosti z priestoru marketingu a médií. "Konferencia Marketing and Media Identity nadväzuje na niekoľkoročnú tradíciu medzinárodných vedeckých konferencií Marketing Identity a Megatrends and Media, ktoré Fakulta masmediálnej komunikácie organizovala od roku 2005," dodal Krajčovič.