Záujem cestujúcich o prieskum spokojnosti so službami verejnej dopravy, ktorý každoročne realizuje spoločnosť ARRIVA, tento rok opäť rastie. Počet vyplnených dotazníkov už presiahol 2 300, čo je viac než v rovnakom období minulého roka. Cestujúci z piatich krajov a 16 miest, v ktorých ARRIVA poskytuje mestskú a regionálnu autobusovú dopravu, sa môžu do prieskumu zapojiť každý deň až do 22. decembra 2025.
Zameranie prieskumu
Otázky v prieskume sú zamerané na hodnotenie kvality vozidlového parku, spokojnosť s dostupnosťou informácií, dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, frekvenciu spojov, čistotu a poriadok v autobusoch, ako aj na komunikáciu a správanie vodičov. Jednoduchý online dotazník nájdu cestujúci na stránke www.arriva.sk/prieskum alebo po načítaní QR kódu, pričom vyplnenie dotazníka trvá len približne päť minút.
Prieskum, ktorý spoločnosť ARRIVA realizuje už od roku 2019, dáva cestujúcim príležitosť vyjadriť svoj názor a poskytuje cennú spätnú väzbu dopravcovi aj objednávateľom verejnej autobusovej dopravy, na základe ktorej dokážu spoločne ďalej zlepšovať kvalitu dopravných služieb v mestách a regiónoch.
Čo zatiaľ hovoria cestujúci?
Doterajšie odpovede cestujúcich naznačujú, že spoločnostiam ARRIVA v jednotlivých regiónoch sa darí udržiavať vysokú mieru spokojnosti s ich službami. „Veľmi nám záleží na tom, aby služby, ktoré našim cestujúcim poskytujeme v regionálnej i mestskej doprave, boli stále kvalitnejšie, či už ide o bezpečnosť, spoľahlivosť, alebo komfort cestovania. Aj vďaka pravidelnej spätnej väzbe sa nám darí zvyšovať atraktivitu verejnej dopravy a prispievať tak k znižovaniu počtu áut na cestách,“ uviedol Peter Stach, hovorca spoločností ARRIVA na Slovensku.
Súťaž a odmeny
Každý účastník, ktorý vyplní dotazník, je automaticky zaradený do žrebovania o atraktívne ceny. Už po prvom mesiaci spoločnosť ARRIVA odmenila prvých 12 účastníkov ankety elektrickou kolobežkou, powerbankami pre dobíjanie mobilných zariadení, či praktickými cestovnými termohrnčekmi.